Retourneren
Optie 1: Gratis afgeven in de salon op afspraak. In een dichte zak met jouw pakbon, zodat wij de afzender zien, binnen 14 dagen
Optie 2: Stuur je pakketje naar ons toe binnen het retour termijn met jouw pakbon.
* Zorg dat het product ongebruikt en in originele verpakking aan ons geretourneerd wordt.
Mocht het product beschadigd, niet compleet zijn dan zijn wij genoodzaakt u tot keuze te stellen : Product terug naar u sturen op uw kosten of waardevermindering iin rekening te brengen.
*Plak duidelijk ons retouradres op het pakket ( Samantha's , Dolomiet 11, 2719TK Zoetermeer)
LET OP!
* Wij vergoeden geen retourkosten
* Wij kunnen niet verantwoordelijk gesteld worden als een retourpakket niet bij ons word bezorgd of is kwijtgeraakt.
* Je hebt 14 dagen de tijd om het pakket retour te sturen.
*Wat kan niet retour gestuurd worden:
- SALE artikelen
- Oorbellen
-Haarproducten die geopend zijn geweest
Te laat retourneren.
Lukt het u niet om op optijd te retourneren laat u dit optijd aan ons weten dan kunnen we wellicht een afspraak met u maken.
Ik heb een defecr item ontvangen.
Onze producten worden tijdens het inpakken zorgvuldig nagekeken. Het kan voorkomen dat er tijdens het bezorgen iets kapot gaat of dat er iets anders is gebeurd. Meld dit dan s.v.p binnen 14 werkdagen na ontvangst van het product per e-mail met foto's erbij zodat wij dit kunnen beoordelen en een passende oplossing kunnen vinden, Bijvoorbeeld reparatiekosten kunnen vergoeden of een nieuw product kunnen opsturen.